Met dank aan

team

If you can dream it, you can do it.

Maar ik kan en doe het niet alleen. Voor dit soort projecten moet je een beetje erg positief in het leven staan, goede achterban hebben, doorzettingsvermogen, visie en weet ik nog wat meer. In de loop der jaren heb ik met mijn Antonov An2 samen met vrienden leuke dingen kunnen doen. Toen de Chipmunk DHC1 erbij kwam was het helemaal feest. Het blijkt als je de juiste chemie tussen de mensen weet te vinden je samen veel kan bereiken. Dit project is voor mij in dat opzicht een grote uitdaging. De passie voor de historische luchtvaart is de katalysator van dit project. Ik hoop van harte dat dit toestel weer een plaats gaat krijgen waar zij hoort, namelijk in de lucht. Dit is/wordt een project van uitdagingen, passie, kameraadschap en hopelijk vrienden voor het leven.

Onderstaande mensen en bedrijven zijn wij zeer dankbaar en erkentelijk voor zijn of haar bijdrage aan het C47 Project nu en in de toekomst: (willekeurige volgorde)

Airport Weeze voor de locatie waar het allemaal mogelijk is.

Cessna Service Center Dusseldorf.  Zij zijn een van onze sponsors en via hun zijn wij in staat om algemene hardware voor de restauratie te krijgen. Te denken val aan bouten en moeren, klein materiaal, sheetmaterial, gereedschap etc.

Louis van de Bos en zijn zonen Stefan en Frank voor hulp bij demontage, advies en alles wat nog gebeuren moet op gebied van plaatwerk en structual repair op Teuge en Weeze.

Ruben Penterman van Aviatiek voor het meehelpen nu en dadelijk tijdens het project.

Qaps te Lelystad voor het afbijten van de verf en hand en spandiensten en in het bijzonder Martin.

Paul Hendriks van Hendriks metaal uit Uden voor nogal wat gereedschap

Saan Diemen voor het vakkundige transport.

Charles Pellens van Mind Concepts.

Vincent voor het bijhouden van de beelden.

Studenten ROC luchtvaart techniek Bram en Stefan voor het helpen tijdens de demontage.

Theo oud GWK/ monteur DC3, handig om te weten hoe dingen in elkaar zitten.

Leo, Reinier, Dick, Chris voor het helpen en mee sleutelen.

Gerrit zoals altijd voor de hand en spandiensten in dit nieuwe project .

Bas Arts van Joop Arts B.V. voor de oude auto-en vliegtuigbanden nodig voor het transport.

Loek voor de demontage van de vleugels m.b.v. de vrachtwagen met kraan van je baas.

Buurman Marcel van Kuijpers VOF, voor het helpen bij het maken van de bokken voor de vleugels.

Henk van de Harselaar van Alfafire voor het inrichten van onze shelter met brandblussers, verbandtrommels etc.

Edwin (meester lasser) van Rotec uit Nistelrode voor het geheel belangeloos maken van de hijssupports t.b.v. transport.

De Curator Bert van Apeldoorn en Erik om alles op papier in orde te krijgen.

Tony Holden voor het vertrouwen in Erik en mij.

Een aantal mensen die ik nog niet ken, maar die zich aangemeld hebben als vrijwilliger, hier zitten (oud)- vliegtuigmonteurs tussen, plaatwerkers en andere enthousiaste mensen met handige handjes.

Mensen die ik evt. vergeten ben. (laat je stem horen :-))

Last but not least Esther en de kinderen voor de steun en het vertrouwen in mij en de vrijheid die ik van ze krijg om lekker mijn gang te kunnen gaan.